Nytt utseende

Eller nygammalt kan jag säga. Några av er känner säkert igen er. Solnedgången över bergen vid Magaluf på Mallorca i somras hade jag ganska länge. Och jag har inte riktigt trivts med de sista teman jag haft så ja, jag tar tillbaka en gammal beprövad favorit. 

Ibland längtar jag verkligen tillbaka till både Mallorca och Kalabrien i Italien. Känns så längesedan, trots att det bara var ett år sedan Italien och nio månader sedan Mallorca. Det är verkligen fantastiskt att resa. Just nu är jag dock allra mest sugen på vårt nya hus. Att spendera en sommar där känns otroligt… overkligt faktiskt. Varför skull vi behöva resa iväg när vi har så nära till strand och hav? Så nära till vänner och familj. Och ett stort hus med stor tomt där hela familjen och alla som kan och vill får plats.