En natt i maj

Världens mest bortglömda blogg. Lite för att instagram äntligen kommit till android. Mycket för att tankarna varit helt fokuserade på en enda sak. Vårt nya hus!

Den 15 juni flyttar vi till ett stort fint hus i Vallda.. Känns overkligt, konstigt, överväldigande och alldeles, alldeles fantastiskt.

Nu ligger jag i sängen med telefonen, så massa bilder får ni se en annan dag. Har bara en här…

image

Vårt nya hus. Så fint att jag nästan blir tårögd.

Och förutom instagram och ständiga tankar på hus så har jag börjat läsa som en tok. Ständiga besök på bibliotek och läser, läser och läser. Vad jag läser? ungdomslitteratur och manga mest. Precis sträckläst Emma Hambergs fantastiska Linas kvällsbok 1 och 2. Klockren! Tror jag läst tre timmar bara idag. Och skulle gärna läsa nummer tre, om den fanns, men det tror jag tyvärr inte att den gör.

Nu sover jag nästan så det är dags att säga godnatt. Om det fortfarande finns någon som läser här, så fick ni iallafall ett litet livstecken.

Sov gott!